Wednesday, December 13, 2017

#194 Winner and Top 5

Thank you to all of our participants in this challenge.
 Each of the projects were so creative and the DT had a difficult time choosing a winner.

Thank you also so our amazing sponsor, Bugaboo Stamps


The winner of the challenge and recipient of the prize from the sponsor is...
#14 Maya
Comments from the DT: Beautiful colours giving that frosty feel


Congrats! Please read the following directions.  
You have 2 weeks to complete Both steps to claim your prize
1. Leave a comment on this post so we know you have read it.
2. email me with winner of Challenge #194 in the subject line so I can send you details on how to claim your prize

Top 5 (in no particular order)

#173 Crafty Kiwi Mama
Comments from DT: Lovely idea - great colours - great design and fab way to display the sentiment too!


#4 Nonsolocard
Comments from DT: A beautiful project, lovely to use year after year.   


#124 Ginny
Comments from DT: Great colours and image. Love the decoupage.


#17 Carole J
Comments from DT: beautiful card, great design-colors and image. So many awesome details.


#26 Tip Top
Comments from DT: Gorgeous CAS winter card with perfect idea to add slider element...LOVE it !!!


Thank you so much for participating in our challenges during 2018.
Enjoy the holidays with your family and friends.
The Aud Sentiments DT will be back in 2018 with more great challenges.

8 comments:

Anna said...

Thanks for choosing my project... i'm very happy!!!
Anna (nonsolocard)

Gail said...

Super duper projects listed here and congrats to the winner - Yeah!

Carole J said...

Thanks so much for choosing my card as one of the Top 5 :) xx

~ginny said...

Thank you guys for the top five honor! That means a lot coming from this ace team!
~ginny

pak sudaryono said...

Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffardi 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau  KLIK DANA GAIB









Maya said...

Thank you so much for picking my card as the winner!
It made my day ♥
Congrats to the other winners too :)
Hugs from Maya

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia

Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

RoseSlot2020 said...

เล่นง่ายได้เยอะ jokerโบนัส100 ฟรีเครดิต slot online
https://www.slotxd.com/jokergaming123